Kako zadržati vitku liniju i nakon ljeta

Kako zadržati vitku liniju i nakon ljeta

Šta jesti da biste održali vitku liniju i nakon ljeta? Ako ste tokom ljeta uspjeli postići težinu koju ste željeli i ako ste zadovoljni svojim trenutnim izgledom, na vama je da tokom hladnijih dana zadržite optimalnu kilažu. S obzirom da u ovom periodu naše tijelo zahtjeva težu hranu, što uključuje i više kuhanja, jako je

Šta jesti da biste održali vitku liniju i nakon ljeta?

Ako ste tokom ljeta uspjeli postići težinu koju ste željeli i ako ste zadovoljni svojim trenutnim izgledom, na vama je da tokom hladnijih dana zadržite optimalnu kilažu. S obzirom da u ovom periodu naše tijelo zahtjeva težu hranu, što uključuje i više kuhanja, jako je bitno izbalansirati unos namirnica. I dalje biste se trebali pobrinuti da hrana koju jedete sadrži dovoljan iznos proteina kako bi se zadržala mišićna masa u tijelu. Optimalan iznost je 90 g dnevno, odnosno 30 g po svakom obroku.

Neizostavno je u ishrani i dalje koristiti voće i povrće. Majbolje je da izaberete specijalitete u kojima ćete koristiti upravo sezonsko voće i povrće sa što manje masnoća. Pokušajte kuhati povrće na pari umjesto na ulju, a za ono koje zahtjeva duže kuhanje koristite manje masnoća i uvijek birajte zdrava ulja, poput onih hladno cijeđenih.

S obzirom da nam stižu hladniji dani, čajevi su pravi izbor. Zeleni, bijeli ili crni čaj pijte svakodnevno jer u svom sastavu sadrže dosta antioksidanasa. Najbolji je, naravno, zeleni čaj, ali ako već nemate njega, kao zamjena mogu poslužiti i ostala dva. Pokušajte uzimati organske čajeve, jer su oni kvalitetniji od onih filtriranih.

Koje su najbolje fizičke aktivnosti za održanje željene kilaže?

Neizbježno je, da biste održali vitku liniju i tokom zime, baviti se i tjelesnim aktivnostima. Ako niste dostigli željenu težinu tokom ljeta, odmah sada nastavite raditi na postizanju tog cilja. Prije svega, uključite dosta kretanja I sama šetnja od pola sata dnevno vam u tome može pomoći. Ako niste od onih koji vole trčanje, pokušajte sa brzim hodanjem. Ono je jako popularno i zdravije od trčanja po asfaltu, jer ne stvara pritisak na koljena i zglobove. Upravo iz tog razloga, preporučeno je trčanje po travi, a u hladnijim danima po traci. Površina koja nije gruba je dobra za trčanje, ne samo za zglobove, već i za vene.

Pored ovakvih aktivnosti bitno je razviti i zadržati fleksibilnost. Yoga i pilates vam u tome mogu pomoći. Zbog velikog broja sati provedenih u sjedenju, oni vam pomažu kod pravilnog držanja tijela, ali i zdrave cirkulacije. Ako se volite kretati i zadržati zdrav način života, kao i optimalnu tjelesnu težinu, preporučeno je raditi yogu dva do tri puta sedmično. To je najzdraviji način zadržavanja vaše težine. Ako pri tome, jednom sedmično, pakticirate hot yogu, koja je izuzetno bitna za detoksikaciju, to će vam pomoći da se oslobodite svih toksina koji se nakupljaju u vašem tijelu.

S druge strane, ako ne volite da se puno krećete, probajte pilates, jer pomaže kod jačanja mišića abdomena, a odlično tonira i ostale mišiće u tijelu.

Preporučeno je, upravo zbog toksina koje tokom zime više unosimo, redovno raditi detoksikaciju. Ako se ne bavite yogom ili pilatesom, pokušajte otići u saunu bar jednom mjesečno, kako bi se na taj način oslobodili toksina. Znoj koji izbacujete u teretani nisu toksini, jer se ne čiste unutrašnji organi i krv.

Stoga, da biste imali zdravo tijelo i vitku liniju, nije dovoljno samo se baviti vanjskim izgledom, već je jako važno paziti i na ishranu. Ishrana je najvažnija u postizanju zdravlja cijelog organizma, pa tek onda i estetski lijepog tijela.

(woman.ba)

Lejla Božić
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel