Vježbe za trbuh – Za samo 10 minuta dnevno do kamenih trbušnjaka!

Vježbe za trbuh –  Za samo 10 minuta dnevno do kamenih trbušnjaka!

Ako želite izvajan trbuh i čuvene “pločice”, a nemate vremena za odlazak u teretanu, prije posla ili kad se vratite kući izdvojite malo vremena za sebe i uradite sljedeće vježbe za trbuh. 4 najbolje vježbe za ravan trbuh Predstavljamo vam 4 najbolje vježbe za trbuh koje možete da radite kod kuće: Standardni trbušnjaci, Bočni trbušnjaci,

Ako želite izvajan trbuh i čuvene “pločice”, a nemate vremena za odlazak u teretanu, prije posla ili kad se vratite kući izdvojite malo vremena za sebe i uradite sljedeće vježbe za trbuh.

4 najbolje vježbe za ravan trbuh

Predstavljamo vam 4 najbolje vježbe za trbuh koje možete da radite kod kuće:

  1. Standardni trbušnjaci,
  2. Bočni trbušnjaci,
  3. “Plank“ ili izdržaj,
  4. Trbušnjaci s podignutim nogama.

Standardni trbušnjaci su osnova. Tko želi imati ravan trbuh mora početi od ove standardne vježbe za trbuh.

vježbe za trbuhSvi znamo kako se izvodi: Jednostavno lezite na leđa, stavite ruke iza glave ili ih prekrižite na grudima. Noge možete držati ispružene ili ih saviti u koljenu. Zatim se polako dižite dok vaša ramena ne budu 15 cm od zemlje. Držite tu poziciju 3 sekunde, a zatim se vratite u početni položaj. Za početak radite 10 ponavljanja po seriji.

Prilikom izvođenja ove vježbe vodite računa da vam vrat bude prav i da se ne spuštate brzo da se ne biste povrijedili.

Bočni trbušnjaci se izvode tako što legnete na leđa, savijete noge u koljenu i okrenete ih na stranu. Ruke prekrižite i stavite na grudi. Baš kao i kod standardnih trbušnjaka dižite se polako i zadržite se u toj poziciji 3 sekunde, a potom se lagano spustite. Ova vježba za trbuh pogađa bočne trbušnjake i međurebarne mišiće.

Plank“ je jedna od najpopularnijih i najefikasnijih vježbi za trbuh širom svijeta. Ona tjera na rad ne samo stomačne, već i mišiće cijelog tijela. Posvetite joj 5 minuta dnevno i bićete iznenađeni rezultatima.

Izvodi se na sljedeći način: Lezite na pod, stomakom na dolje. Savijte laktove na 90 stepeni i postavite se u ležeći položaj na laktove. Tijelo treba da formira pravu liniju od glave do peta. Oslanjajte se samo na podlaktice i vrhove prstiju na nogama. Laktovi se nalaze direktno ispod ramena. Držite tijelo što ravnije, napregnite trbušne mišiće i ne opuštajte se. Pokušajte da ne spuštate kukove ka podu.

Nalaziti se u ovakvom položaju čak i 1 minut – nije nimalo lak zadatak. Kao rezultat ove vježbe za trbuh imaćete jaka leđa, zategnutu zadnjicu bez celulita, izvajane noge, ravan stomak i lijepe ruke.

Trbušnjaci s podignutim nogama su posljednja vježba u ovoj seriji. Lezite na leđa, noge dignite tako da s gornjim dijelom tijela čine ugao od 90 stepeni. Ruke stavite na grudi i polako se dižite držeći noge u istom položaju. Zadržite se u podignutom položaju 3 sekunde i vratite se u početni položaj. Vježbu ponavljajte 10 puta.

Svakodnevno upražnjavajte ove vježbe za trbuh i već nakon mjesec dana ćete imati savršeno ravan trbuh o kojem ste oduvijek sanjali.

4 korisna savjeta za sve početnike

savršeni trbušnjaciAko ste odlučili da dovedete svoj tjelesni izgled na pristojan nivo onda će vam ovi savjeti biti od koristi. Prva i najbitnija stvar jeste zagrijavanje. Prije svakog treninga morate dobro da se zagrijete. Odvojite minimalno 5 minuta da pokrenete i zagrijete svaki mišić.

Druga jako bitna stvar jeste pravilno izvođenje vježbi. Vaš fokus mora da bude na kontrakciji mišića. Također, pravilna forma će vam pomoći da izbjegnete ozljede.

Treća stvar koju mnogi zanemaruju ili zloupotrebljavaju jeste odmor. Odmor je jako bitna stvar za početnike kao i za napredne vježbače. Bez odmora nema napretka.

Posljednja, ali ne najmanje bitna stvar za svakog početnika je istezanje. Nakon treninga potrudite se da dobro istegnete sve mišiće da ne bi došlo do upale, grčeva i povrede koja može da vas odvoji od vježbanja.

Dobitna kombinacija – vježbe za trbuh + prehrana

Bez pravilne prehrane nećete uspjeti u svom cilju da gubite masti. Prehrana je ono što pruža materijal za oporavak i energiju.

Uz pravilne vježbe za trbuh i kvalitetnu prehranu do cilja ćete stići prije nego što ste se nadali. Stoga prionite na vježbanje i riješite se nepotrebnog viška kilograma koji se nagomilao oko vašeg trbuha.

Lejla Božić
ADMINISTRATOR
PROFILE

Posts Carousel